dinsdag 6 maart 2012

Stoffenverkoop

 Ik had vorige week ergens op een blog gelezen over een stoffenverkoop vandaag in A'pen van Fragile. Daar zouden we wel wat koopjes kunnen doen. Ik met een vriendin de trein genomen. We kwamen ter plaatse om 10 na 10 en er stond een heuse rij aan te schuiven buiten. Dat hadden we niet verwacht. We kregen allemaal nog een volgnummertje voor de voorgesneden coupons. Er waren al 50 mensen voor ons... nu maar hopen dat er nog wat overbleef! Er kwamen allemaal dames buiten met een vol zakje en een blij gezicht! Om half 11 konden we binnen en we hebben toch nog wat moois gekocht. Binnenkort kan je hier bewonderen wat ik ervan gemaakt heb!

3 opmerkingen:

  1. Helemaal met de trein naar de stoffenverkoop ... jij bent een echte! Ik blijf je volgen vanaf nu, misschien komen we elkaar ooit eens tegen bij Fragile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie buit!
    Ik ben ook geweest, rond de middag. Toen was het helemaal niet druk.
    Leuke blog, ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt? zoveel volk? Ik ben deze keer niet geweest, ik heb hier namelijk nog een 8tal meter fragile stof liggen dat nog verwerkt moet worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen