woensdag 22 februari 2012

Mandje om al mijn naai-rommel in te stoppen

Mijn naaimachine staat heel vaak in de living (in de weg).
Ik wil hem (of is een naaimachine vrouwelijk? waarschijnlijk wel, haar dus) vaak opruimen maar al die rolletjes stikzij, spoeltjes, speldjes, etc... daar loop ik een aantal keer mee heen en weer!

Daarom maakte ik dit mandje, naar deze handleiding: http://vlijtig.blogspot.com/2008/11/here-it-is.html
Zo kan ik alles erin gooien en hoef ik maar 1 keer te lopen.
Het is wederom een ikea-stofje.
Ik denk dat ik er nog wel wat ga maken... o.a. om mijn restjes stof in te doen zodat niet altijd alles op de grond beland; hihi...

1 opmerking:

  1. Handig!
    Zou ook wel naast mijn naaimachine passen! Want amai, inderdaad veel "handige rommel" om op te bergen!

    BeantwoordenVerwijderen